betalingsregeling treffen

Betalingsregeling aanvragen

U heeft een zorgnota van ons ontvangen maar u kunt deze niet in een keer betalen? Geen probleem, dat overkomt iedereen weleens. Wij denken graag met u mee. Daarom hebben we ook geen kant en klare betalingsregeling. We bespreken samen met u wat in uw situatie de beste oplossing is. Er gelden uiteraard wel een aantal voorwaarden om het voor beide partijen duidelijk en overzichtelijk te houden.

  • Wij brengen geen extra kosten in rekening voor een betalingsregeling
  • Ook bij een betalingsregeling kunt u gebruik blijven maken van de coulanceregeling (mits afspraken worden nagekomen)
  • Het afsluiten van een betalingsregeling heeft geen gevolgen voor uw doktersbezoeken
  • U betaalt zelf de termijnen op de afgesproken datum
  • Het minimaal te betalen bedrag per maand is 25 euro
  • Indien u de termijnen niet volgens afspraak voldoet, bent u in gebreke. In dat geval stoppen wij de betalingsregeling. Hierover ontvangt u bericht. U heeft dan 14 dagen de tijd om het restbedrag te voldoen
  • Als uw betalingsregeling mislukt of wordt geannuleerd, kunt u niet zomaar een nieuwe betalingsregeling aanvragen.
  • Wanneer u om de een of andere reden niet aan de betalingsregeling kunt voldoen, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij kijken graag samen met u naar een oplossing. 
  • Indien u verwezen bent door uw huisarts kunt u de originele factuur declareren bij uw zorgverzekeraar. (Lees hier meer informatie over declareren) 

Wanneer u een betalingsregeling wil aanvragen neemt u contact op met onze zorgadministratie via 085-1302796 of door te mailen naar zorgadmin@optimumclinics.nl


Reactie plaatsen